|CheckList WalimatuUrus|

Asssalamualaikum, Hello, Bonjour, Annyeonghaseo, & Konnichiwa! . And follow Me if you like My blog. Leave your footprint on My chatbox ^^ & Hate My blog? Please, click H E R E


WARNA bongkar watak :)


Ungu - Sifat keperibadian kamu benar-benar luar biasa. Selalu optimis dalam menghadapi masa depan dan kamu tidak pernah ragu-ragu. Apa yang dikerjakan kamu adalah yang terbaik.  Kamu pandai dalm mengikuti perkembangan zamn. Dalam hal percintaan pula , hanya mereka yang kuat mental sahaja yang mampu mendekati dan menjadi sahabatmu.

Merah - Kamu sangat berwibawa dan juga senang melindungi orang yang lemah. Walau sering kali bergaul dan bercanda tapi kamu mampu menahan diri. Banyak orang mengatakan cinta, tapi kamu selalu berfikir dan berfikiran lagi. Kamu termasuk dalam golongan yang sukar jatuh cinta.

Hijau - Jika kamu memilih hijau, maka kamu adalah golongan yang sangat romantik , menyukai keindahan, menyenangi alam sekitar dengan udara yang sejuk. Kamu adalah seseorang yang selalu memegang kepada prinsip. Dalam hal bercinta kamu mengidam-idamkan calon teman hidup yang mampu bertolenrasi dan daat dipercayai.

Hitam - Kamu merupakan golongan yang sangat lincah dalam hal-hal tertentu sahaja . Jika berada dalam kumpulan yang tidak disukai, maka kamu akan menjadi cukup ramai berusaha mengejar dan merebut cintamu.

Putih - Kamu adalah orang yang dilahirkan kedunia dengan hampir sempurna, ramai orang mengagumikamu kerana sifat anggun , sifat idealis serta nilai tinggi. Kamu adalah golongan  yang tidak pernanh angkuh , senang menolong sesiapa sahaja yang memerlukan bantuan kamu.

Biru - Kamu biasanya termasuk dalam golongan yang pemurung , tetapi selalu neyenangkan dan selalu bertindak pasif dalam segala hal. Selalu megharapkan kedamaian dan ketenangan. Kamu memiliki kesulitan dalam pergaulan. Begitu juga dalam percintaan kerana kamu sering menyembunyikan perasaan.

Kuning - Kamu memiliki sifat optimis. Kamu adalah jenis yang periang dan senang bergaul, tidak memiliki penampilan yang sukar untuk didekati. Sifat tolong-menolong selalu ada dalam diri kamu, keranan menolong merupakan suatu kewajiban mutlak bagi kamu. Kamu adalah orang yang tidak pernah merendahkan sesiapa pun , walaupun seseorang itu agak lembab.

Blog Archive

Copyright © 2011 AddaAbdullah - All Rights Reserved - Template by Adda Abdullah