|CheckList WalimatuUrus|

Asssalamualaikum, Hello, Bonjour, Annyeonghaseo, & Konnichiwa! . And follow Me if you like My blog. Leave your footprint on My chatbox ^^ & Hate My blog? Please, click H E R E


REVIEW : Beauty. Young. Healthy with BeautyOAT ( Collagen Plus + Oat Drink Formula )

Bismillahirohmanirohim, Assalamualaikum & Salam Sejahtera .

 

Harini nak promote satu produk baru yang berasaskan OAT, nama pun OAT kan mestilah produk kesihatan nyata. Dan sekarangkan tengah TOP barang kecantikkan dari KOREA. Produk ni salah satunya. && Yang paling penting LELAKI & PEREMPUAN boleh menjadi pengguna setia. Isteri beli, suami boleh guna sekali sama-sama sihatkan.  


Tapi terus teranglah Cik Adda cakap, apa yang melibatkan OAT memang Cik Adda taktelan. Sebab bila masuk je, rasa mual. Kembang je tekak, tapi yang ni memang sedap. Takbohong ! susu + Oat = BEAUTYOAT .:) K sekarang kita tengok apa kelebihan yang ada dalam produk BeautyOat ni.  

  & Ni yang Cik Adda terima daripada BeautyOat :") Thanks .
 



INGREDIENTS : Oat, Non Diary Creamer, Skimmed Milk Powder, Maltodextrin, Frictose, Fine Sugar, Oryza Extract Powder, Collagen. Sakira Extract Powder, Pomegranate Extract Powder, Vanilla Flavour.



. Beauty . Young . Healtly .

BeautyOat adalah yang lazat merendahkan kolesterol minum dengan tinggi Beta-Glucan Oat, kolagen marin, ekstrak Delima + ekstrak Sakura diimport dari Korea. PERTAMA DI MALAYSIA!


“ BeautyOat adalah minuman Kecantikan kolagen yang menyediakan pemakanan makanan tambahan untuk mencapai rupa dan rasa yang anda inginkan.

Ia mengandungi kolagen Marin dengan ekstrak sakura yang dirumus dari Korea dan Malaysia nombor satu collagen plus minum oat.

Ia terdiri daripada beta-glucan daripada oat yang akan menyediakan keperluan serat larut air harian anda.

Ia adalah disyorkan mengambil 2 peket sehari sebelum makan (sebelum sarapan dan sebelum makan malam), atau bila-bila masa dan di mana-mana mudah.
 
Ramuan semulajadi - selamat untuk diambil setiap hari.”


Kelebihan . 

Tahukah anda bahawa untuk menjaga kesihatan jantung, anda hanya perlu memakan sekurang-kurangnya 3g beta-glucan dari oat setiap hari?

BeautyOat mengandungi Beta Glukan yang merupakan serat larut yang membantu menyerap kolesterol daripada badan semasa penghadaman dan menjadikan jantung lebih sihat.

Dengan jantung dan saluran penghadaman yang dijaga dengan baik, kita mengambil langkah yang lebih sihat berbanding mereka yang mengambil kurang bijirin penuh.

Oat boleh dinikmati di dalam pelbagai cara, tetapi cara yang lebih mudah adalah dengan menikmati BeautyOat yang penuh dengan kebaikan oat.


Membantu . 




KENAPA EKSTRAK SAKURA? 

Imported Ingredient Dari Korea

BeautyOat merupakan hasil inspirasi daripada keindahan dan kecantikan bunga sakura yang mekar cuma selama tujuh hari dalam setahun.

“Bunga sakura sangat mempesonakan dan cantik kerana rona merah jambu lembut menggambarkan kelembutan, kehalusan dan penampilan yang berseri.

Ekstrak bunga sakura yang diformulasikan di dalam BeautyOat memberi kesan yang mendalam. Ia secara perlahan-lahan memberi khasiat dan mengecilkan pori sekali gus menyerlahkan warna merah jambu pada kulit.


BeautyOat adalah sebuah Collagen minuman yang mengandungi kolagen Marin dengan ekstrak sakura dan oat. Ia terdiri daripada susu tanpa lemak dan beta-glucon untuk mengurangkan tahap kolesterol dan meningkatkan kesihatan jantung.
Secawan BeautyOat merupakan cara yang baik untuk memulakan hari anda dan ke winddown sebelum anda tidur. Ia mengembalikan kecergasan muda untuk kulit dan Kesihatan, bukan hanya pada muka anda tetapi seluruh badan anda.

Menyembuhkan kulit anda dengan intipati SAKURA.

Lambang spring, pertumbuhan semula dan Kecantikan, Sakura adalah penjaga kulit anda yang sempurna.

Walaupun Sakura yang hanya mengembang di Jepun & Korea, kami kini membawa erti kepada anda di BeautyOat. BeautyOat adalah kolagen sahaja di Malaysia yang mengandungi oat, sakura cabutan dan Delima cabutan, yang telah terbukti untuk menghalang penuaan awal, mengurangkan kerosakan radikal bebas kepada badan dan melegakan keradangan kulit.


Kolagen Itu Penting dalam tubuh badan. 


Kolagen adalah protein utama bagi tisu sokongan dalam badan manusia. Kewujudannya merangkumi 30% daripada keseluruhan protin di dalam badan. Ia menyokong sebahagian besar sel-sel yang memberikan struktur, kekuatan dan kekenyalan kulit dan tisu badan.

Fungsi Kolagen yang terdapat dalam BeautyOat menghasilkan Asid Amino yang penting seperti:

- Mengekalkan kelembapan dan mencegah kedutan
- Memulihkan masalah kulit
- Mencantik dan menyuburkan rambut
- Menegangkan payudara
- Menguatkan tulang
- Mencerahkan kulit dan mengurangkan pigmentasi
- Melambatkan proses penuaan kulit

BeautyOat dibuat dalam bentuk sachet serbuk minuman untuk keberkesanan MAKSIMA dalam masa singkat. Anda akan dapat melihat kesannya setelah 2 minggu mengamalkannya.

Anda digalakkan mengambil sebanyak 2 kali sehari untuk sekotak pertama (sebelum makan pagi dan malam) dengan dibancuh atau digoncang menggunakan air suam, diikuti dengan 1 kali sehari untuk setiap kotak seterusnya.



Cara :
Minum untuk kulit yang lebih sihat dan kelihatan muda.



Apabila ia datang untuk Sarapan Pagi, BeautyOat adalah pilihan yang baik. Pengajian penuh lemak jantung sihat (yang buruk "LDL" kolesterol yang lebih rendah) dan nutrien lain yang super baik untuk anda.

Cara Penggunaan:
1. Ambil 1 sachet BeautyOat dan bancuhkan ke dalam air suam sebanyak 180ml.
2. Kemudian kacaukan dan sedia untuk diminum~ *JANGAN BUAT DENGAN AIR PANAS.


_______________________________________________________________________
TESTIMONI. 1 - Syairah Aisyah




TESTIMONI 2 - Cik Adda ( me )





& SOALAN LAZIM .

CONTACT / EXCLUSIVELY DISTRIBUTED by :

ZURAECA SDN BHD
Hotline : +6012 2444 014/ +6012 2444 041
Email : Babeskin365@gmail.com



Facebook : http://www.facebook.com/beautyoatofficial
Twitter : beautyoatofficial
Instagram : beautyoatofficial
Adress : 12-C, Jalan BS 9,43200 Cheras, Selangor. Malaysia
  
(18 paket x 30 gm )
RM79.00 (WM)
RM89.00 (EM)
HALAL !


 


ReviewBeautyOat,
NurShuhada,

No comments:

Blog Archive

Copyright © 2011 AddaAbdullah - All Rights Reserved - Template by Adda Abdullah