|CheckList WalimatuUrus|

Asssalamualaikum, Hello, Bonjour, Annyeonghaseo, & Konnichiwa! . And follow Me if you like My blog. Leave your footprint on My chatbox ^^ & Hate My blog? Please, click Here


Dream ... come true dears ..

Mimpi , masih mainan tidur atau akan bertukar menjadi dejavu .
Untuk kesekian kalinya dia meluah benda yang saya memang tak jangka . 
Betul atau saja mengertak hati dan jiwa saya ini . 
Memang benda yang paling sukar adalah menerima kenyataan yang nyata bukan ilusi .
Susah nak jadikan sesuatu menjadi realitikan . Kena utuh baru menjadi . 
Macam kata-kata yang diluahkan oleh bekas kekasih CINTA hati saya ni . 
 " Dia mengharapkan mimpi menjadi realiti .
Soalnya siapa CINTA yang dia sedang cakapkan .
Hanya dia yang tahu sama adalah orangnya CINTA hati saya atau orang lain entahlah . 
Hati manusia lain-lain dan kita sememangnya taktahu nak baca hati orang . "
NurSyazwani Abu Bakar
.....owh my Lord..why ?? I keep see you in my sleep..I need an explanation..do I still in love with u? Or what?? Its make me thinking of u everyday...I really miss u .... I miss everything about u..hope my dreams come true....but i know it's hopeless....u are only exist in my fantasy.....wish its true.... XOXO
Benda yang jadi kat dia sememangnya pernah berlaku pada saya . 
CINTA hati saya marah semalam kata saya sebut nama bekas kekasih saya dalam mimpi . 
Bukan sekali tapi berkali-kali sampai lah dia tak tahan dan meluahkan apa yang tersimpan . 

Apa yang saya nak jelaskan kat dia disini memang dia pernah ada dihati saya sebelum jumpa dengan Bie . 
Tetapi Bie adalah bakal IMAM saya dan tempat saya akan disisi Bie untuk Bie dilindung nanti .
Kita dah berjanji abaikan dugaan yang datang sama ada BEKAS kekasih saya atau BEKAS kekasih Bie .
Bie lupa ke . Saya tahu Bie akan stalker BLOG saya . Jadi saya luahkan disini .
Malas nak cakap berdepan Bie tahu saya bukan jenis yang suka mengalah dengan Bie kan . 
Bie kena percayakan saya . Hampir empat tahun Bie disisi saya . 
Bukan sekejap dengan Bie melayan karenah saya dan saya melayan karenah Bie yang GEDIKs tu . 
Saya dah kata dengan sekali lafas.
Saya Bie punya dan saya akan ada dibawah didikan Bie untuk bersama Bie disana . 
Bie percayakan saya kan saya tahu tu . 
Macam sebelum ni BEKAS kekasih Bie gangu kita dan BEKAS saya mengangu kita .
Kita masih utuh disini kan . Biarkan mereka sayang . 
Doakan mereka agar berfikir lebih waras untuk cuba merosakkan masjid yang kita bakal bina nanti . 
Jangan dorang melenting kalau suatu hari nanti hubungan dorang terputus .
Dorang kena ingat apa yang dorang lakukan pada kita dengan merayu pada kita kan . 
Tiada rahsia diantara kita . Selalu stalker FB masing masing selalu stalker FB masing masing . 
Sampai BEKAS kekasih Bie block saya . Malukan ! So abaikan . 
Percayakan masing-masing walau kita sememangnya masih ada ragu dihati dan cemburu yang kian menebal .
Percayakan saya . ILOVEYOU MR.Wands's .
Iloveyou ,
NurShuhada

No comments:

Post a Comment

TerimaKasih sebab sudi meluah rasa :
Adda hargaii :) walau adda takreply kadang-kadang..
Do Money Click HERE