|CheckList WalimatuUrus|

Asssalamualaikum, Hello, Bonjour, Annyeonghaseo, & Konnichiwa! . And follow Me if you like My blog. Leave your footprint on My chatbox ^^ & Hate My blog? Please, click Here


//Hati Ini Milik Aku .




Assalamualaikum & Salam Satu Malaysia .
Hari nih nak update lagi , sebab suka hati nak meluahkan perasaan. Tkpe takde orang nak baca
janji apa yang ada dalam hati terluahkan. Tkpe tuh perkara biasakan. Banyak blogger macam Wanda kan.Betul tak ? Hmm . Biasalah nihkan lumrah hidup didunia nih. Biar laa orang nak cakap ape pun, nantidia letih dia berhentilahkan. Tu pun sifat semula jadi manusia. Sejak aktif berbelogg nih macam2 per-angai blogger Wanda nampak. Ada yang okeh , ada yang tak. Wanda takkena lagi. Alhamdulilah :) :) 

Sememangnya hati ini milik Wanda .
Sepenuhnya
Sememangnya kehidupan rumah tangga harus bertolak ansur .
Sememangnya
Sebenarnya Wanda baru dapat semula hati ini .
Kerana pernah memberi sepenuhnya kepada sesorang . 
Orang itu yang pertama Wanda belajar bercinta . 
Orang itu yang menyakitkan hati ini .
Masih berbekas lukanya . 
Tidak sesekali maafkannya walau puas mencuba .
Seharusnya
Tidak akan menerima kemaafan nya . 
Orang ke dua yang diberi sepenuh kepercayaan menjaga hati ini .
Sepenuhnya
Telah menunjukkan EGO yang terlalu besar .
Sememangnya
Orang yang telah buat Wanda jatuh terjerumus ke dalam lubang yang amat dalam .
Sememang
Tapi Wanda masih waraslah !! :p week
Dan berharap orang yang terakhir ini akan menjaga hati ini .
Sepenuhnya
Jika Wanda member Hati , Kepercayaan kepadanya .
Sepatutnya 
Dan hati ini milik Wanda ,
Sebetulnya
Jadi bila Wanda nak bagi .
Ambillah
Bila Wanda nak balik .
Pulanglah 
Dengan cara yang tak menyakitkan kedua-dua belah pihak . 
Segala kenangan itu masih berkesan dihati ini . 
Sememangnya , Sepenuhnya & Sebetulnya
Hati Ini Milik Aku .
Nur Ivy Wanda Shuhada Abdullah


No comments:

Post a Comment

TerimaKasih sebab sudi meluah rasa :
Adda hargaii :) walau adda takreply kadang-kadang..
Do Money Click HERE