|CheckList WalimatuUrus|

Asssalamualaikum, Hello, Bonjour, Annyeonghaseo, & Konnichiwa! . And follow Me if you like My blog. Leave your footprint on My chatbox ^^ & Hate My blog? Please, click Here


// W O R K & W O R K

Hello , Assalamualaikum & Salam Satu Malaysiaa :')
         Haaa , sebenarnyaa Vy taktahu apa benda INI maklumlah blogger baru. Kalau ada sesapa yang faham situasi Vy tolong jelaskan apa kegunaan benda INI okey ?  Sangat memerlukan nasihat daripada blogger2 senior. Banyakk kena belajar lagi. Hari ni takpergi kerjaa lagi. Semalam demam, arini pergi interview tempat lain. Sebab ? sebab tempat kerja sekarang Vy hanya pekerja sementara. So kenalah cari kerja yang tahan lama punya. Betul takk ? haa . nak ambik lesen , beli hp baru , and macam macam lah. Lagi pun tak lama lagi nak rayakan. Semestinya nak beli barang-barang untuk raya. Betul takk ? Vy nih tak pandai sangat. Speakong pun hancurssss !!! rosak teruk bahasa INGGERIS Vy . Tapi bolehlah faham sikit sikit bukan bodoh habesss punya. Sebab tuh nak kena cari kerja yang sesuai dengan kekurangan Vy nihh. Haaa TRAAAAAAGISS betullah hidup den nihhh !! Kerjaa , minggu depan interview lagii dekatt dengan tempat kerjaa makcik . Haaaa !!!! Takpe2 , bersusah susah dahulu bersenang senang kemudiaann kannnnn . Heee . Btw sesiapa yang ada tipss untukk kuruss bagitahulaa ehh , sebab Vy nihh dah nak OBERSITIIIII dah nihhh weyhh..... !!! andd tolong tekan INI lagii . terimaa kasih . Exchange link. Nak Vy tekan link korang. Mesg Vy. Kita tolong menolongg yeaa .. hee :) ThankYou .

No comments:

Post a Comment

TerimaKasih sebab sudi meluah rasa :
Adda hargaii :) walau adda takreply kadang-kadang..
Do Money Click HERE