|CheckList WalimatuUrus|

Asssalamualaikum, Hello, Bonjour, Annyeonghaseo, & Konnichiwa! . And follow Me if you like My blog. Leave your footprint on My chatbox ^^ & Hate My blog? Please, click Here


B e l a j a r

Assalam , hello & Salam satu malaysia .
       Harini update lagi sebab terasa nak meluah rasa terpendam dihati. Hidup terlalu banyak benda nak kena belajar. Belajar dari pengalaman semalam adalah benda paling penting. Kalau takberlajar dari pengalaman kita akan melakukan kesalahan yang sama berulang kali. Kenangan dulu berlaku lagi. Biar pun sakit. Aina kena tabah melalui hari-2 dia yang akan datang. Jangan risau sayang. You have me. Nothing imposible in your life as long as you have me dear daughter. *Hah hancursss BI aku. Akan datang belajarlah tukar cara hidup kita. Melalui pengalaman lah buat manusia makin tabah melalui hari-2nya. Benda ni yang dikumpul setiap hari. Ya , pengalaman ni lah yang membuatkan sesetengah orang tua lupa diri. Selalu cakap "Kau budak lagi. Aku ni hidup lama. Makin banyak garam dari kau. So dengarlah cakap orang tua". Huh, S U M P A H ! Wanda taksuka sesetengah orang tua berpegang pada ayat macam tu. Jijik tau ! Taksemua manusia melalui benda yang sama. Ingat tu , Wanda selalu ingat benda tu. Setiap hari Allah beri setiap salah seorang manusia dugaan. Tapi , bukan hari-2. Kadang-2 je, kita niyh yang takpandai bersyukur. Dapat nikmat itu/ini. Sampai lupa tanggungjawab kat dia. Sedihkan !! huh. Wanda pun sama. Bila bahagia sikit, mula lah lupa diri. Sebab tu Wanda perlukan lelaki yang mampu membimbing. Biarpun Wanda TIDAK MENCINTAINYA sepenuh hati. Sekurang-2nya dia boleh bawak Wanda ke jalan Allah s.w.t kan. Dia berjaya buat Wanda mencintainya kerana Allah s.w.t bukan ke itu lebih baik. Bukan kah itu lebih bahagia buat Wanda nanti. Mrs.Wanda berkali-2 mempersoalkan status hati dihati Wanda. Apa yang mampu Wanda buat adalah senyum. Sebab dia tahu Wanda takmencintainya. Wanda mencintai orang lain. Tapi Mr.Wanda adalah lelaki terbaik buat Wanda. Mr.Wanda adalah orang yang terima cacat cela di diri Wanda. Dia sahaja yang terima. Terima siapa diri ini. Baik buruk diri ini. Hanya dia.
Dear, Wanda akan mencintai Mr.Wanda bila tiba masanya. Masa yang sesuai buat Wandamasa kita dah jadi suami/isteri. Masa itu , hanya Allah , Mr.Wanda dan bakal-2 nanti akan Wanda cinta sepenuh hati dan tidak akan pernah ada duanya. Percayalahhh ................................................................
        

No comments:

Post a Comment

TerimaKasih sebab sudi meluah rasa :
Adda hargaii :) walau adda takreply kadang-kadang..
Do Money Click HERE