|CheckList WalimatuUrus|

Asssalamualaikum, Hello, Bonjour, Annyeonghaseo, & Konnichiwa! . And follow Me if you like My blog. Leave your footprint on My chatbox ^^ & Hate My blog? Please, click Here


I Will do the best sayang !

Assalamualalaikum , hello & Salam satu Malaysia,


             Heloo , kepada orang-2 yang sudi membaca. *eh ada ke? Heee. Biasalah syok sendiri adalah perkara biasa. Semenjak dua menjak nih dugaan datang bertimbun-2. *Alhamdulilah tu je mampu saya katakan. Huh, sebab? Selalunya dugaan yang datang hari ini esok-2 mungkin pelangi datang awal tanpa disangkakan ? sebab tuh.Dalam hidup ni harus kena banyak belajar daripada pengalaman lepas. Sepanjang hidup tiada akan ada ruang ketenangan hati buat orang yang jarang solat. Itulah saya. Sedangkan kalau orang yang solat tiada kusyuk pun rasa jiwa taktenang kan. Baby Nur Aina Nazihah Abdullah akan ada di riba saya ni. Siapa ? Anak angkat saya. Haa,taksabar nak tunggu Aina. Mana tahu dengan kehadiran Aina nanti akan buat saya rasa lebih bertanggungjawab. Hidup akan lebih meriah. Kenapa ? 20 tahun ada anak angkat. Itulah rezeki buat saya. Daripada anak itu dibuang merata lebih baik bagi kat saya kan. Sekurangnya dihidup dan sihatkan. Saya takan buat dia kecewa dapat Ibu macam saya. Saya takan biar dirasa apa yang saya pernah rasa. Itu janji saya. I will be............. sayang.................................... Haa, puasa. Tak lama lagi puasa.Huuu ~~ taksabar nak puasa. *padahal taksabar nak rayakan. Hee. Benda yang takboleh BLAHH bila blogger update. Kadang-2 tajuk takde kena mengena pun dengan apa yang di update tuhkan. Heee :D

No comments:

Post a Comment

TerimaKasih sebab sudi meluah rasa :
Adda hargaii :) walau adda takreply kadang-kadang..
Do Money Click HERE