|CheckList WalimatuUrus|

Asssalamualaikum, Hello, Bonjour, Annyeonghaseo, & Konnichiwa! . And follow Me if you like My blog. Leave your footprint on My chatbox ^^ & Hate My blog? Please, click Here


Soalnya hati ? :')

Assalamualaikum :) 

Helo .. Heloo .. Ada orang tak ? takde kot.. HAHA :) tadi dah update tapi hati ini nak update lagi laa rasa macam tak puas je.. Hahhh ! Nilahh gatai lagi nak update.. Biolah takde pembaca puns.. Janji terluah kann apa yang terpendam..

Hati .... 
Maaf buat awak keliru .... 
Bukan niat saya , sungguh ! 
Ianya juga menyiksa diri saya ... 
Dah nak ber tahun saya masih cuba ... 
Pelbagai cara ...
Tapi masih samar-2 ...
Saya takut tersungkur lagi hati ...
Saya takut sebab nanti saya sendiri yang kena pujuk hati ini ... 
Dia ... 
Terlalu baik sehingga tak sampai hati melukainya ...
Namun tiap hari saya melukainya ...
Kerana saya masih merindui orang yang dah ada kehidupannya sendiri .. 
Kenapa orang yang tak hargai kita selalu kita ingati ? 

Dear "Haristh" ... 
Saya faham sakit awak bila saya tolak awak ... 
Saya faham apa yang awak rasa kerana itu yang saya rasa ... 
Walau dulu empat tahun awak berada dihati saya ... 
Cinta saya pada awak dulu ghaib bersama perbuatan awak ... 


Dear " Awea " ...
Awak hebat walau bertahun berlalu .. 
Masih ada sisa awak dihati saya ..
Masih ada rindu buat awak .. 
Masih ada cinta awak .. 
Masih ada doa buat awak .. 
Saya taktahu kenapa saya jadi macam ni .. 
Yang saya tahu tolong pulangkan hati saya .. 
Saya tersiksa dengan ini ... 
Bila saya lupa awak .. 
Awak muncul dalam mimpi saya .. 
Bila saya lupa awak .. 
Saya nampak orang seiras awak disekeliling saya .. 
Enough ! 
Itu cukup menyiksa saya .. 
Letih awak ..
Berdepan dengan lelaki yang sangat mencintai saya .. 
Buat saya sakit .. 
Sungguh !! pergi la bersama masa yang lampau ..
pergilah Che Shamsu Fikrie b. Othman .. 


Ikhwan Si Istimewa //
Dear " Bee" //
Si yang sungguh indah . 
Dengan berbekalkan kesabaran dia yang tinggi . 
Berbekalkan cinta dia . 
Berbekalkan tiap semangat yang dia titipkan . 
Sungguh aku semakin kuat menghadapi ujian Allah :') 
Dengan adanya bee tiada lelaki yang mampu menembusi kehebatan tiap perbuatannya . 
Bia kekurangan dia orang mempersoalkan . 
Hanya aku tahu kenapa aku memilihnya . 
Dia dengan gayanya sendiri berada disisi aku . 
Walau jatuh dan bangun aku . 
Masih disisi walau aku tunjukkan semua keburukkan aku .
Masih disisi saat ada yang menhina aku . 
Tetap disisi walau masa merubah aku . 
Sungguh dia hebat ! 
Betul , Orang yang bersabar selalu beruntung . 
Bukan dia , 
Tapi aku yang beruntung kerana menjadi seorang yang dia cinta didunia Allah ini . 
Terima Kasih kerana utuskan dia buat aku . 
Mudah-2 Allah mempermudahkan urusana kami didunia . 
Terima Kasih buat Dia dan Yang Maha Esa :') 


Ikhlas , 
NurShuhadaAbdullah.



1 comment:

  1. tahniah..utk pemenang ga ni wanda:

    http://nurainulhusna94.blogspot.com/2013/08/pemenang-my-first-giveaway-by-husna.html

    jemput baca & komen entry yumida:

    http://umikasum.blogspot.com/2013/08/jom-komen-blog-jejaka-jambu-aka-mr-nan.html

    pengomen bertuah bakal memenangi hadiah..jemput la singgah :)

    ReplyDelete

TerimaKasih sebab sudi meluah rasa :
Adda hargaii :) walau adda takreply kadang-kadang..
Do Money Click HERE