|CheckList WalimatuUrus|

Asssalamualaikum, Hello, Bonjour, Annyeonghaseo, & Konnichiwa! . And follow Me if you like My blog. Leave your footprint on My chatbox ^^ & Hate My blog? Please, click H E R E


Tiap berlaku ...

.. Assalamualaikum ..

Jari menaip tiap yang terbuku , 
Kata-kata bagaikan mati ditiap kata suku , 
Mata bagaikan mata helang yang sedang memburu , 
Melalui setiap liku , 
Menghadapi dengan tenang tiap waktu ,
Dan bacalah luahan hati yang lama terbuku .

Luahan ini bukan luahan jelas ,
Sakit ini bukan kesakitan kekal ,
Tetapi senyuman ini senyuman penuh tersirat ,
Itulah yang dikatakan luahan ,
Biarlah waktu menentukan tiap detik .

Nostalgia yang tersirat penuh makna ,
Baik buruk tersimpan dihati , 
Airmata dan senyuman menjadi setiap saksi ,
Betapa bermakna setiap kenangan abadi .


Aku semestinya ada cerita tersendiri seperti kamu . 
Aku ada tiap kenangan seperti kamu . 
Aku ada kehidupan tersendiri seperti kamu . 
Aku ada rahsia tersendiri seperti kamu .
Aku ada cinta seperti kamu . 
dan
Aku juga menpunyai Allah seperti kamu :)

..Waalaikumussalam .. 

Yang Meluah ,
NurShuhada




No comments:

Blog Archive

Copyright © 2011 AddaAbdullah - All Rights Reserved - Template by Adda Abdullah