|CheckList WalimatuUrus|

Asssalamualaikum, Hello, Bonjour, Annyeonghaseo, & Konnichiwa! . And follow Me if you like My blog. Leave your footprint on My chatbox ^^ & Hate My blog? Please, click H E R E


Hanya kerana aku :') (M a a f ! )

Assalamualaikum .
Petang yang kian mendung ,
Cuaca yang kian sejuk ,
Menghayati keindahan hidup yang mungkin akan berhenti seketika ,
Merasai nikmat cinta yang mungkin sementara ,
Mungkin aku terlalu cepat ,
Atau mungkin ini memang dah tertulis diatas landasan takdir ,
Maafkan aku wahai En.Hati & Pn.Cinta ,
Kerana diatas lantai takdir aku ,
Korang kian dirantai seperti aku ,
Sememang bukan sekarang masanya ,
Maafkan aku kerana ianya disebabkan aku ,
Kebebasan mutlak bukanlah disini ,
Menyedari tiap kekurangan diri ,
Semakin aku terima setiap kepahitan ,
kesedihan dan kegembiran hidup makin aku percaya ,
Rasa ini bukan untuk mereka yang hanya mampu mengucap kata ,
Tanpa peduli apa yang aku rasa ,
Rasa ini untuk D I A yang selama ini berdiri dibelakang aku ,
Rasa ini untuk D I A yang setia menanti perubahan untuk D I A ,
Rasa ini untuk D I A yang aku ingati saat duka aku ,
D I A menanti doa tulusku untuk hidup yang singkat ini ,
Mungkin En.Hati dan Pn.Cinta akan disatukan disana ,
Mengerti lah Tuan badan yang perlukan doa dari awak berdua .
DalamPerjalananMenemuiMu,
Nur Shuhada Abdullah ***** .

No comments:

Blog Archive

Copyright © 2011 AddaAbdullah - All Rights Reserved - Template by Adda Abdullah