|CheckList WalimatuUrus|

Asssalamualaikum, Hello, Bonjour, Annyeonghaseo, & Konnichiwa! . And follow Me if you like My blog. Leave your footprint on My chatbox ^^ & Hate My blog? Please, click H E R E


10 Tanda si Dia Suka You All..


Bercerita Tanpa Batasan
-Walaupun tidak ada perkara yang pentng, tetapi si Dia kerap menelefon @ SMS u all. Setiap kali u all membalas ceritanye, si Dia akan membalas ungkapan ungkapn u all itu 2 kali lebih panjang supaya perbualan tersebut tidak berhenti. Keinginannya untuk mengenali u all lebih dekat lagi cuma boleh merialisasikan menerusi telefon dan SMS. Si Dia menaruh harapan ikatan tersebut akan membuatkan u all berdua menjadi semakin akrab dan ini bermakna peluangnya untuk mendekati u all semakin terbuka luas gitu..

Peneman Setia 
-Si Dia suka sangat mengajak u all keluar bersama. Menonton wayang, mencuba menu baru di Kafe kegemarannya, menemaninya membeli hadiah buat adiknya, atau apa jua aktivitinya dan u all adalah orang pertama yang akan diajak untuk menemaninya. Sebenarnya, si Dia berasa sangat selesa disamping u all dan ingin menghabiskan lebih banyak waktu berduaan. Cuma kerana belum ada status, jadilah si Dia pengarang hebat dengan seribu atau sejuta alasan agar boleh berada dekat dengan u all.

Lebih Banyak Menurut
-Si Dia sudah  banyak kali menonton filem yang ingin u all lihat, tetapi dia tidak keberatan untuk menemani u all. membiarkan u all memutarkan lagu love is you (Ten2Five), berulang di kereta, padahal u all yahu si Dia peminat sejati My Chemical Romance. Ini bukan sebarang kompromi, kalau u all lihat si Dia sudah banyak kali mengikuti selera u all dan mengalah, itu tandanya si Dia ingin u all juga berasa selesa untuk selalu berada di samping nya. Sudah pasti ini akan membuatkan u all tidak melihat atau melirik kepada boyz yang lain.

TETAP TETAWA 
-Tidak peduli berapa banyak cerita yang tidak lucu yang u all sembang, si dia tetap akan tertawa. Bahkan, biar apa pun yang u all bualkan semuanya akn menjadi kelakar  dan membuatkan si dia tersenyum. Padahal, di dia berasa senang kerana u all ada dekat dengannya dan mahu berbual dengannya.

BANJIR HADIAH
-Tiba-tiba saja si dia menghadiakan u all beg tangan atau dompet yang sememangnya sudah lama u all impikan. Secara tidak langsung , ini menunjukkan si dia selalu memperhatikan apa yang u all mahu disukai.

MENURUT YOU MACAM MANA ? 
-Hampir semua keputusan yang dia buat, selalu melibatkan pendapat u all terlebih dahulu. Ini menandakan si dia begitu menghargai u all dan ingin tahu apakah pemikiran u all seiring dengannya. Si dia juga percaya jika u all mempunyai kelebihan yang boleh membuatkan hidupnya menjadi lebih baik.

SAHABATMU ! SAHABATKU !
-Daripada hari pertama detik perkenalan sampailah pertemuan-pertemuan berikutnya, si dia bersikap baik dan penuh perhatian kepada semua kengkawan u all. Bukan sekadar mengigati semua nama dengan betul, bahkan mendengarkan cerita mereka, hinggakan turut bertanya khabar mereka kepada u all. Si dia ingin membuktikan kepada u all bahawa ingin menjalinkan hubungan yang baik dengan kengkawan u all,sekali gus mengambil hati mereka supaya menyokong u all untuk memilihnya sebagai BF! Bijak ! Bijak !

SIKAPNYA JAUH BERBEZA ! 
-Kalau dengan girlz lain, si dia boleh menjadi 'lepas laku' dan bergurau seenakkanya,tetapi depan u all si dia berubah menjadi boyz yang baik, penyayang dan penuh perhatian. Perbezaan ini menunjukan bahawa u all memang lebih bermakna dan berbeza sekal dengan gurlzlain yang pernah mendampinginya.Kalau si dia memperlakukan u all sama sahaja dengan gurlz-gurlz lain, ini bereryi itu memang sudah sifat semula jadinya dan tidak ada yang istimewa u all nie ! 

SEMUANYA KENAL !
-Kengkawan adalah segala-galanya buat boyz. Jadi , kalau semua kengkawannya sudah kenal dan familiar dengan nama u all, itu tandanya si dia sering membicarakan diri u all denga mereka. Serius atau tidak boyz itu boleh lihat daripada beberapa ramai temannya yang dikenalkan kepada u all.  Semakin ramai yang u all kenal , bermakna semakin besar keinginannya untuk menjadikan u all ni BFnya.

Dah ada bf ke ?! 
-Pertanyaan ini pasti keluar dari boyz yang menyukai diri u all. Si dia ingin memastikan bahawa gurlz yang si dia minati atau sukai itu bukan GF orang lain dan masih free untuk di dekati. Kalau si dia sudah berpunya, tidak mungkin sebentar lagi si dia akan menyatakan perasaannya.

Blog Archive

Copyright © 2011 AddaAbdullah - All Rights Reserved - Template by Adda Abdullah