|CheckList WalimatuUrus|

Asssalamualaikum, Hello, Bonjour, Annyeonghaseo, & Konnichiwa! . And follow Me if you like My blog. Leave your footprint on My chatbox ^^ & Hate My blog? Please, click H E R E


10 PERKARA YANG ISTERI SUKA SUAMI BUAT:



1. "Saya suka suami mencium saya bila nak pergi kerja"

2. "Saya suka suami saya selalu memeluk saya"

3. "Saya suka suami saya peluk dari belakang dan mencium pipi saya sambil berbisik-bisik di telinga"

4. "Saat yang paling gembira bagi saya adalah ketika tangan saya dipegang erat suami"

5. "Saya suka suami membuat saya senyum dan ketawa"

6. "Saya sangat suka kalau suami saya selalu ucap i love you pada saya"

7. "Saya rasa terharu bila sekali sekala suami masak untuk saya"

8. "Saya suka suami senyum pada saya"

9. "Suami saya jarang memuji saya. Saya suka kalau dipuji"

10. "Saya harap suami saya selalu menghubungi saya"

Blog Archive

Copyright © 2011 AddaAbdullah - All Rights Reserved - Template by Adda Abdullah