|CheckList WalimatuUrus|

Asssalamualaikum, Hello, Bonjour, Annyeonghaseo, & Konnichiwa! . And follow Me if you like My blog. Leave your footprint on My chatbox ^^ & Hate My blog? Please, click H E R E


Segmen Berkenalan bersama YENN

Hello , Assalamualaikum & Salam Satu Malaysia :*
Nama betul Nur Shuhada Abdullah. Umur baru 20 tahun, tapi sebenarnya belum sebab lambat sangat keluar tu haa lapan / sepuluh / 1993. Asal dari perut ibu , hee taklah asal selangor dan dari lahir lagi menetap di AMPANG.  Saya sulung & mempunyai seorang adik perempuan yang gedikk * wekk :p. Saya sukaa semua jenis warna kecuali COKLAT sebab warna dia macam NAJIS * YUKSS. Saya seorang yang amat lah pendiam & saya akan jadi bising bila saya dah rapat dengan seseorang yang baru kenal . Kalau jumpa saya luar dari laman sosial tegurlah k ? sebab saya ni bukan jenis pandai tegur orang. HAHA :'p. Saya OBSES dengan NOVELL , saya tak peduli lah orang nak kata saya jiwang ke hape ke sebab itu lah jiwa saya. Dan saya suka HIGH HEEL macam perempuan lain. Saya amat sukakan MASHROOM *aumm dap dapnya . Dannnnn saya taksuka sangat lagu ORE PUTIH kecuali melodi dia SLOW & sedap didengar macam lagu HURT *tangkapp seyhh & saya palingg suka lagu jiwang tahun 90an sebabbbb itulah saya . Peduli apa orang nak kata saya jiwang sebab saya memang JIWANGGG !! *Krenggggg dahh habes . 




4 comments:

Ann said...

Assalam,thanks sudi join first segman sya..Salam kenal dri Sabah buat kak shuhadah dri selangor.. *Manis orangnya..hehe,Btw..senarai peserta nnti sya update..jom jemput kwn2 lain join..

SMA said...

balas kunjungan..^_^
http://cetusanhati-aku.blogspot.com/2013/05/segmen-berkenalan-bersama-yenn.html

Unknown said...

Done follow back..singgah balik :D

Migha said...

smartttt header... V\done follow back=) tulip merah BW sini, selamat berkenal kenalan...

Blog Archive

Copyright © 2011 AddaAbdullah - All Rights Reserved - Template by Adda Abdullah