|CheckList WalimatuUrus|

Asssalamualaikum, Hello, Bonjour, Annyeonghaseo, & Konnichiwa! . And follow Me if you like My blog. Leave your footprint on My chatbox ^^ & Hate My blog? Please, click Here


H a r i B a p a. *missyou

Assalamualaikum , hello & Salam Satu Malaysia ,
           Tetiba nak update pasal Ayah sebab tengok cerita hindustan ni "MAIN AISA HI HOON". Sedih sangat, walaupun Wanda tengok dah masuk part sedih. *wUuuuuUuuuu. Wanda ni kuat cemburu. Bukan setakat dekat Mr.Wanda tapi dekat macam-2. Haaaa. Cemburu kalau Mr.Wanda pandang orang orang orang lain.Cemburu kalau "PEREMPUAH" pandang Mr.Wanda. Bukan Mr.Wanda hansome pun untuk dorang pandang-2. *huhuhuhu. Cemburu tengok keluarga bahagia. Sebab takmampu lagi nak gapai kebahagiaan. Ayah and ibu bercerai masa Wanda 11 tahun. Sedih gila time tuh. Sekarang ni ayah entah katmana. Takdatang jumpa kitaorang pun. "Ayah , akak rindu gila dengan ayah. Lebih dari ibu. Taktahu kenapa. Ayah kat mana? Datanglah jumpa kitaorang, tkbawak duit pun tkpe, datang je jumpa kitaorang."

Ayah 
Jangan hilangkan diri kerana dosa semalam 
Sejauh mana ayah pergi akak tetap anak ayah 
Apa pun ibu cakap pasal ayah takda kena mengena dengan akak 
Itu antara ibu dan ayah 
Datanglaa , MisssYouu !! :'*

No comments:

Post a Comment

TerimaKasih sebab sudi meluah rasa :
Adda hargaii :) walau adda takreply kadang-kadang..
Do Money Click HERE