|CheckList WalimatuUrus|

Asssalamualaikum, Hello, Bonjour, Annyeonghaseo, & Konnichiwa! . And follow Me if you like My blog. Leave your footprint on My chatbox ^^ & Hate My blog? Please, click H E R E


Giveaway [3] : 1st Anniversary Yana & Dean



1 Jun 2013 ~ 1 Jun 2014 
Dengan ini Yana Pink Blossom melancarkan Giveaway [3] : 1st Anniversary Yana & Dean. Giveaway ni dianjurkan sempena menyambut genap setahun usia perkahwinan Yana & Dean. 


[ Klik Banner Untuk Join ]


SENARAI HADIAH :-

5 buah Al-Quran + DVD (Tafsir + Tajwid) x 5 pemenang (Random.org)
Cash RM20 x 1 pemenang (Top Referral)
Cash RM20 x 1 pemenang (Ucapan Paling Kreatif & Menarik)


BUKTI :)



UCAPAN UNTUK YANA & DEAN :-

Assalamualaikum wbt buat yana & dean , 
Orang kata kalau kita bercinta, dugaan yang datang tu memang menguji. Masa tu lah nak pupuk kepercayaan dalam diri masing-masing untuk pasangan kita. Tapi bila dah ke alam perkahwinan segalanya akan berubah secara mendadak. Status, tidur berteman, makan berdua, berpengangan tanggan berdua dan perasaan tu dah lain sebab sememangnya segalanya berubah dari Cik ke Puan. Jadi buat Mr & Mrs Dean,.. Kepercayaan, kesetiaan dan kejujuran sememangnya harus ada sebab tanggungjawab terhadap pasangan dah semakin berat dan besar. Kalau boleh jujur dalam setiap perbuatan langsung atau taklangsung sebab benda kecil yang menjadi keretakkan rumah tangga. Perasaan mengalah dalam pergaduhan patut wujud dan mengakui tiap kesalahan yang telah dilakukan harus ada. Yang penting minta maaf sebelum tidur dan JANGAN CINTAKAN PASANGAN MELEBIHI ALLAH swt. Kerana lalai kita lupakan dia, dan bila dalam masaalah jangan tanya kenapa. Eh, terlampau panjang pulak. Semoga Rumahtangga Awak berdua kekal hingga ke JANNAH ALLAH s.w.t . Aamiin Ya Robbal Alaamiin :)



*Nota : Semoga bloggerista semua sudi support GA ni dan mendoakan yang terbaik buat kami Yana & Dean. Semoga dengan doa-doa daripada kalian, impian Yana & Dean akan tercapai. Insyaallah.



2 comments:

nora razalli said...

gud luck !
MG dtg sni jenguk2 psrta GA ni :)

mai jenguk blog MG ada jualan harga kasih syg utk produk kecantikan :)
http://melangkaugarisan.blogspot.com/2014/06/senarai-produk-kecantikan-paling-hot.html

Iola said...

goodluck :D

jemput join hee
http://iolacaviarofficial.blogspot.com/2014/07/2-segmen-blogwalking-pink-lady.html

Blog Archive

Copyright © 2011 AddaAbdullah - All Rights Reserved - Template by Adda Abdullah