|CheckList WalimatuUrus|

Asssalamualaikum, Hello, Bonjour, Annyeonghaseo, & Konnichiwa! . And follow Me if you like My blog. Leave your footprint on My chatbox ^^ & Hate My blog? Please, click Here


Saya mahu duit raya daripada sekilass.com

Assalamualaikum wbt ,
Click Banner

Saya mahu duit raya daripada sekilass.com kerana …..

saya nak duit raaayaaa limited daripada sekilass.com, nak jadikan kenangan yang pertama dapat duit raya dari Blogger. Tahun ni paling best best and gegila best, nampakkan betapa bestnya. Sebab semuaaaaa ada, nenek pun sporting. Boleh peach, senyum & make up lagi. Haa, nampakkan betapa bahagianya bila kumpul reramai.  Walaupun dah besar dapat duit raya sikitlah daripada tahun sebelum-sebelum ni. Dan dan dan kalau dapat duit raya ni. Tambah lagi BESTNYE raya. Siapa boleh lupa orang yang bagi kita duit raya walaupun duit raya tu sikit sampailah kebanyak macam sekilass.com kan kan kan. Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin dari Cik Adda Sekeluarga untuk Awak Seluruh Keluarga. Moga tahun depan lebih, lebih dan terlalu lebih berharga.








4 comments:

  1. tu dia..orang minta satu gambar, kemain banyak dia bagi. hehehe

    slmt hari raya jugak. moga ada rezeki utk awak.

    terima kasih join :)

    sekilass.com

    ReplyDelete
  2. salam bos tumpang lalu..

    AGEN/DEALER
    komisen terbaik der!
    celcom 5.50% maxis 4.50% digi 4.50%
    Topup RM5 dengan hanya RM4.50
    X mau jual, guna sendiri atau family, jimat!
    FREE GIFT WEBSMS UNTUK SMS PERCUMA!
    Info lanjut http://goo.gl/IaMtMe

    ReplyDelete
  3. Meriahnya..ada lg ye duit raya..syoknyer ;)

    ReplyDelete

TerimaKasih sebab sudi meluah rasa :
Adda hargaii :) walau adda takreply kadang-kadang..
Do Money Click HERE