|CheckList WalimatuUrus|

Asssalamualaikum, Hello, Bonjour, Annyeonghaseo, & Konnichiwa! . And follow Me if you like My blog. Leave your footprint on My chatbox ^^ & Hate My blog? Please, click H E R E


Happy Birthdays Sayang .



Assalamualaikum wbt , & Salam Sejatera .



Selamat Hari Jadi yang ke-1 sayang, moga allah murahkan rezki kita bersama. Semoga sayang sihat sehingga perjanji sayang tiba. Semoga sayang kekal disisi kami. Semoga sayang tabah menghadapi dugaan kanak-kanak, dugaan remaja, dugaan dewasa dan dugaan tua. Semoga sayang bahagia hidup disisi kami-kami yang menyayangi sayang. Semoga sayang sihat sesihatnya. Luka sayang, lukalah kami. Menangis sayang tergurislah hati kami. Biar orang nak kata apa. Tapi sayang kena percaya Allah ada disisi orang teranaiya. Saya akan didik sayang dengan Agama Allah. Saya akan didik sayang menghormati orang sekeliling. Saya akan didik sayang dengan perasaan sabar. Saya akan didik sayang dengan menunjuk contoh yang baik. Saya akan ada disisi sayang selagi sayang nakkan saya disisi sayang. Biarpun sayang bukan lahir dari rahim ini, tapi sayang kelahiran memberi rahmat buat keluarga ni. Memberi senyuman pada keluarga ni. Saya buat kami lupa tentang masaalah-masaalah yang kami hadapi. Dengan senyuman ikhlas sayang, & renggekkan & keletah sayang buat naluri ibu sering terusik. Terima Kasih sayang. Ingat sayang, jika sakit ingatlah saya, ingatlah allah. Ingatlah siapa yang membenarkan sayang menjadi anak saya didunia ini. Ingatlah sayang. Tabahlah lalui likuan hidup kelak. Tabahlah menerima takdir terindah yang allah hadiahkan buat kita semua. Dugaan itu hadiah terindah, bukan bebanan~

Dari saya, sayang Acha Ayish.
CikAdda ( Nur Shuhada )

1 comment:

Cikna said...

Amin & semoga berbahagia hendaknya....;-)

Blog Archive

Copyright © 2011 AddaAbdullah - All Rights Reserved - Template by Adda Abdullah