|CheckList WalimatuUrus|

Asssalamualaikum, Hello, Bonjour, Annyeonghaseo, & Konnichiwa! . And follow Me if you like My blog. Leave your footprint on My chatbox ^^ & Hate My blog? Please, click H E R E


Ucapan Terima Kasih :)

Assalamualaikum wbt,

Harini entah kenapa Adda nak bukak entry pasal penghargaan. Rasa macam tiap hidup yang ada lalui ada orang baik disekeliling adda tanpa sedar. Tanpa adda tahu kewujudan dorang, Dan mungkin adda takhargai dorang. Mungkin ya atau mungkin, entahlah .. 

Untuk pertama kali dari 2012 Adda jadi blogger. Ini kali pertama pageviews 342 untuk 6.11.14 . Haha, macam kelakarkan eh eh memang kelakarlah kan. TerimaKasihlah pada yang sudi menjengguk "inlove" yang takseberapa dari Adda. TerimaKasih Adda ucapkan. :') Tskk Tskk . 

Terimakasih pada semua disekeliling, yang setia dan taksetia. :) Heeee, maaf kalau Adda lukakan hati awak awak tanpa sedar. Tapi jadi blogger kena jujur, janganlah "pentingkan diri" untuk naikkan "pageviews" . Adakalanya tanpa sedar kita copy tapi takcreadit, tanpa kita sedar kita update tapi ada orang terasa. Maaflah, kalau adda lukakan perasaan awak. Maaf yee / :) 

Ni beberapa jam selepas . 7.11.2014

Thank A lot, Adda teruja sesangat. Uhuks :')




CikPuanAdda,










4 comments:

Umie Amirain said...

Tahniah yer...^_^

Inlove-wanda.blogspot.com said...

Mama : Terimakasih :)

Barniyah Ammara said...

Tahniah~ Moga lepas ni makin bertambah purata pageviews. :)

Unknown said...

tahniah..kena usaha lebih lagi..pasni target 1k pulak yaaa

Blog Archive

Copyright © 2011 AddaAbdullah - All Rights Reserved - Template by Adda Abdullah