|CheckList WalimatuUrus|

Asssalamualaikum, Hello, Bonjour, Annyeonghaseo, & Konnichiwa! . And follow Me if you like My blog. Leave your footprint on My chatbox ^^ & Hate My blog? Please, click H E R E


Fahami alis mata ini, bukan mulut ini.

Assalamualaikum wbt ,


Bukan saya meluah mengeluh menghadapi duga , bukan juga saya takcinta . 
Cuma pilihan ini mengusik jiwa , Adakah ini pilihan jiwa atau pilihan bahagia . 
Permulaan yang takut sebenarnya , risau akan ia pengakhiran segalanya . 

Adda bukan lagi Si gadis yang angankan kisah cinta khayalan yang bahagia dalam angan .
Adda kini Si Wanita yang berhadapan dengan kenyataan cinta yang berdepan dengan 1001 rasa . Mungkin bahagia , mungkin derita. Ianya seperi airmata yang membuktikan rasa melaluinya. Cuma wanita mampu membezakan airmata menjadi bahagia atau derita. Takperlu percayakan mulut ini, takperlu percayakan perangai ini. Adda hanya percayakan pada hati. Kalau dah hati setia campaklah beribu dugaan ianya akan kekal seadanya. Bukan tergugat saat diduga. Tolong biarkan Adda percaya akan hati sendiri. Akan takdir indah yang Allah dah aturkan dalam perjalanan menuju akhirat ini. Tolong hati tenangkan jiwa yang sedang meronta yang mahu melihat keindahan ciptaannya. Sungguh, sesampai harini baru diri mengerti. Pergertian untuk sesuatu yang pernah menjadi pertanyaan. Sungguh Adda mengerti akan khilaf diri. 

NurShuhada,

               

2 comments:

Anonymous said...

semoga semuanya baik baik sahaja ya.. kadang kadang memang kita dilanda dilema nak memilih dan tak pasti mana satu yang terbaik untuk hidup. apa apa pun letakkan Dia as sandaran insyallah.. CT nasihatkan diri sendiri juga ni. kadang2 tu asyik mengeluh saja.. everything will be fina =)

Inlove-wanda.blogspot.com said...

Kak @CT Humairah : kann , manusia memang takboleh lari dari mengeluh. Tapi tu lahh kan .. In sha Allah :)

Blog Archive

Copyright © 2011 AddaAbdullah - All Rights Reserved - Template by Adda Abdullah